Monday 21 January 2013

SM/ SSM Award

Sayang..Seribu kali sayang.. I was supposed to be one of the award receiver during the SM/SSM award ceremony held on last Sunday at Dewan PGRM Cheras. Unfortunately, something came up and I couldn't make it. So terlepas peluang keemasan untuk sama-sama terima award dengan business partners yang lain =( and most importantly terlepas momen untuk bergambar bersama mentor hebat saya NaaKamaruddin and the business DIVA Hanis Haizi..

But, nevertheless, let us share the happiness by looking at the photos taken by my business partners and allies during the eventful event. 
MERAH HITAM tema majlis glamor! 
Credit to NaaKamaruddin and HanisHaizi for all the photos!



Part of Green Leaders Group (GLG) Members yang hadir.
The youngest yet the LARGEST group in town!

Beautiful Circle's Team under NaaKamaruddin's wing!
 Muka saya patut ada siniii

The Business Moguls : CDM Hanis Haizi and CDM NaaKamaruddin 

Green Leaders Group Board Council
Diva-Diva GLG

Macam yang kami selalu tekankan kepada rakan kongsi, Bisnes Premium Beautiful memang mudah untuk berjaya sebab tangan kita sentiasa disambut dan dibimbing oleh mentor kita. Memang tak akan lepas kecuali kita sendiri yang taknak pegang. Business partners sentiasa ada untuk kita rujuk dan yang paling penting  perniagaan yang kita ceburi ni perniagaan kita. Cara Kita. Usaha Kita.  Kita punya back up plan untuk masa depan kita. Jangan tunggu. Sampai bila nak tunggu? Jangan tunggu. 

"We should do something TODAY  that our future self will THANK us for"


Ini dia. Yang pegang tangan saya sehingga ke hari ini.. CDM NaaKamaruddin

Kepada yang di luar sana, jangan takut untuk ambil risiko sebab hidup kita di dunia ni memang penuh dengan risiko. Kalau kita nak berjaya, kita kena tengok orang yang dah berjaya. Jangan sekat dan jangan underestimate kemampuan diri kita dengan sifat takut dan kata-kata negatif dari orang lain kerana orang lain tak layak untuk menilai masa depan kita. Ingat tu. 

I love this quote so much that I want to share it here..

"People shouldn't judge my path if they haven't walked my journey"

True enough


Sekian saja buat kali ini,
Munirah

No comments:

Post a Comment