Monday 21 January 2013

Convocation Day

15 Januari 2013 melakar sejarah dalam kerjaya saya sebagai kakitangan sektor awam. Hari Graduasi pegawai-pegawai 'Pitidi' bilangan 1/2011 menunjukkan berakhirnya sudah tempoh percubaan kami selama 2+1 tahun dalam sektor kerajaan dengan Kursus Diploma Pengurusan Awam (DPA) selama 6 bulan sebagai kemuncak tempoh tersebut. 

Segala momen yang telah ditempuhi bersama rakan-rakan seperjuangan akan kekal abadi dalam memori hidup saya dan akan dikhabarkan kepada generasi anak cucu saya kelak untuk dijadikan pedoman yang mana yang jernih dan dijadikan sempadan yang mana yang keruh.Yang pasti, walaupun telah bergelar Graduan, hari ini bukan merupakan titik noktah kepada perjalanan kerjaya saya, namun pencapaian hari ini akan dijadikan ukuran untuk saya lebih berjaya pada masa akan datang. 

Sesungguhnya, kejayaan ini tidak akan saya tempa tanpa pengorbanan dan doa dari insan tersayang. Terima Kasih Allah atas segala nikmat kurniaanmu.. Terima Kasih Mak dan Ayah atas doa yang tak jemu-jemu.. Terima Kasih Suami atas setia dan kasih yang tak berbelah bagi, Tuan/Puan Fasilitator UDPA yang lelah menjaga kami serta kepada rakan-rakan seperjuangan, terima kasih untuk segala. Mudahan bertemu lagi di lain masa dan ketika itu, saya pasti masing-masing telah menempa nama. Kepada pengunjung setia, silakan menatap momen-momen yang dirakam.. Moga kalian  juga berjaya dalam apa jua bidang yang kalian ceburi..



Kawan-kawan di hari Raptai Graduasi - Gegar sebab terlalu eksaited


Perempuan-Perempuan.. Not in the pic : Masrina Zainal


Sahabat Baik Sayaa-- Tolong buat Homework sayaa



Ini Dia : Yang dinanti-nanti..


Ini saya di pagi Hari Graduasi- Berpakain Rasmi 


Teman-teman seperjuangan saya

Ini yang geng lelaki-lelaki
 

Geng Saya : Not in d pic : Masrina and Wani
 

Kami kuat tidur - selalu TERponteng kelas sebab ketiduran..
 


Kakak Manis Saya : Main perang-perang dalam Wataniah sama-sama


Ini memang tak boleh lupa : Velangkass!


Ini saya. Usai terima sijil dari YBhg Dato Sri KSN
Cinta hati saya - Setia dan sabar hingga ke akhir


- Ini dia -
.
.
.
.


 Azam baru Tahun 2013 saya, doa saya biarlah kita cemerlang dalam semuanya. Baik dunia yang sementara mahupun akhirat yang kekal abadi. 

Sama-sama kita usaha yuk!

Sehingga berjumpa lagi. Tulisan kali ini saja verangan tulis yang puitis-puitis macam penulis yang saya minat Fynn Jamal. Haruslah tak samaaaa. Hukhuk. Tapi saya cuba!hehe



Ikhlas,
Munirah












No comments:

Post a Comment